wtorek, 14 lutego 2012

Gra Komputerowa RPG

Pisaliście do mnie wiadomości czemu jesteśmy ograniczeni tylko do tworzenia mapek survival do Minecrafta,
że moglibyśmy zrobić coś nie związanego z Minecraftem jakąś grę RPG w jakimś programie. Postanowiłem zacząć robić grę RPG która będzie się nazywała Sleep czyli sen gra będzie ciekawa i długa więc czeka mnie dużo pracy. Zatrzymuję pracę nad wszystkimi projektami. (Jedyne projekty nad jakimi będę pracował w międzyczasie to Plane i Aztec Temple.) Grę będę robił w programie RPG Maker więc do poprawnego działania będzie potrzebny program RPG Maker VX 1.03. To będzie jedyna gra która będzie udostępniana na tym blogu reszta będzie udostępniana na innym. Na tym blogu będzie link do tego drugiego bloga. Pewnie zastanawiacie się jak z tym wszystkim dam sobie radę? Mam zgraną drużynę która mi w tym pomaga - każdy ma swoje zadanie moim jest zrobienie tej gry sleep i pomoc mekilowi i fashajowi zrobić mapkę Plane.

Strona RPG Makera: http://rpgmaker.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz